MORA

Print Friendly, PDF & Email

Oftewel Melding Openbare Ruimte Amsterdam. Wij deden er weer een, via de app Verbeterdebuurt.nl. U begrijpt dat door het antwoord dat wij kregen ons vertrouwen in de gemeente niet met sprongen vooruitgegaan is.

Melding 11 januari (met foto):
Nieuwe Doelenstraat stoep ter hoogte van nr 15 geblokkeerd door grofvuil. Foto van vrijdag 11 jan ca. 13.00 uur. Avond 10.00 uur in onderdelen verspreid over meters trottoir. Het apparaat stond er donderdagochtend ook al, bij de fietsen.

Het antwoord op 14 januari:
Bedankt! Wat doen we met uw melding? We laten u binnen 3 werkdagen weten wat we hebben gedaan. En anders hoort u wanneer wij uw melding kunnen oppakken. In Nieuw-West komen we de volgende ophaaldag. We houden u op de hoogte via e-mail.

En op 15 januari:
Geachte melder,
Uw melding over Grofvuil met registratienummer 96984 is afgehandeld.

De volgende toelichting is daarbij gegeven:
Beste melder, Hartelijk dank voor het registeren van de melding. Het grofvuil zal op vrijdag 18 januari worden ingezameld.

Je kunt zo’n afhandeling met punten waarderen, en ook feedback geven. Dat laten we ons geen twee keer zeggen. Minder dan 1 ster kan niet.

2 reacties

  1. Herman Nimis schreef:

    Ik woon vlak bij een gezamenlijke grofvuildeponering. Elke keer ergernissen. Soms vergeten omwonenden dit aan te melden of ze geven hun eigen adres door ipv. de ophaallocatie. Soms is de afhandeling zoals het hoort, soms moet je een aantal malen bellen en blijft het weken staan. Je krijgt antwoorden zoals ziekte personeel, ophaalwagen niet beschikbaar of zelfs dat het afgehandeld is maar in werkelijkheid is er helemaal niets gebeurd. De optie om aan te geven of je tevreden bent met de afhandeling wordt niet altijd gelezen. Frustrerend!

  2. Marcel Dellebeke schreef:

    Hallo 1 ander voorbeeld van zeer vele frustrerende situaties;een gedumpte horecakoelkast gemeld via tel.14020, pas na nog 4 keer bellen en 28 (ACHT-EN-TWINTIG) dagen wachten was-ie eindelijk weggehaald..